Gyakran Ismételt Kérdések
Kapcsolatfelvételhez kapcsolódó gyakran ismételt kérdések
Hogyan lehet a kapcsolatot felvenni Önökkel?
Kapcsolatfelvétel történhet a Kapcsolat menüben található elérhetőségeken: telefonon, e-mailen keresztül, skype segítségével, vagy kapcsolatfelvételi űrlap kitöltésével.
Küldtem üzenetet, mikor válaszolnak rá?
A küldött üzenetekre próbálunk minél előbb, jellemzően 48 órán belül válaszolni.
Hogyan lehet Skype-on keresztül üzenni?
A kapcsolatfelvétel oldalon Skype elérhetőségünk szöveg mellett bal oldalon lévő kék színű Skype logó fölé irányítva az egeret alább megjelenik egy szintén kék színű blokk, melyben már el van tárolva az azonosítónk. Önnek ki kell választania hogy hívást (Call) vagy üzenetet (Chat) szeretne küldeni. A Call-ra vagy Chat-re kattintva előugrik egy program választó ablakocska, melyben alapértelmezett esetben a Skype van kijelölve. Azzal megnyitva Önnek be kell jelentkeznie saját Skype felületére, és a hívás vagy üzenetküldés indulhat is.
Mi az a Kapcsolatfelvételi űrlap? Hogyan működik?
A Kapcsolatfelvételi űrlap kitöltése megegyezik egy e-mail küldésével. A megadott megcsillagozott mezők kitöltése kötelező, ezek alapján tudunk Önnek majd válaszolni. Valós adatokat, nevet, e-mail címet adjon meg, küldés előtt ellenőríze adatai helyességét! Küldés előtt egy ellenőrző kódot kell begépelnie, hogy ellenőrízük nem egy robot próbál üzenetet küldeni. Az ellenőrző kód kis-és nagybetűket, számokat tartalmaz; kissé eltorzítva. Begépelésnél figyelni kell a betűk formátumára, hogy kis vagy nagybetűs. Lehetőség van másik ellenőrző kód kérésére, ha elrontottuk, vagy nem ismerjük fel egyértelműen az adott karaktereket. Elküldése után a megadott név, e-mail cím, üzenet megjelenik e-mail fiókunkban, amelyre a későbbiekben válaszolunk.